אירועים קטנים כשמם כן הם אירועים עד 200 או 300 אורחים מקסימום. אבל זה לא רק כמות האורחים שמגדירים את המושג הזה שנקרא חתונה קטנה, אלא האופי של האירוע. יש משהו בחתונה קטנה שיוצר אינטימיות וקירבה גדולה יותר בין המשתתפים. זוגות רבים אשר נישאים באירוע מצומצם שיבחו את ההחלטה שלהם. דמיינו את רחבת הריקודים מלאה אך ורק באנשים הקרובים אליכם מאוד, אך ורק באנשים שאתם אוהבים, ולא במכרים מדרגה שלישית שהדוד שלכם הזמין על הדרך. דמיינו את הבר אליו אתם ניגשים עם האחים שלכם בלב ובנפש ומרימים צ'ייסר לכבוד החתונה המרגשת.

חתונות קטנות בתל אביב יש להן אופי והגדרה משלהן. הן נעשות מקומות בעיצוב מוקפד, תל אביבי, עם מחשבה מעמיקה על הפרים הקטנים. המקומות אינטימיים, מעוצבים עם הרבה טעם טוב, נגישים מאוד בשל המיקום הנוח שלהם במרכז, אלו המקומות הנכונים לחגוג בהם, בשל כל הגורמים הללו.

בחתונה קטנה ניתן לתת יותר תשומת לב וריכוז לפרטים. הזוג שמתחתן, כמו גם ההורים של החתן והכלה, וכלה בצוות הצילום, כולם יכולים להתמקד יותר בכל אורח ואורח. האוכל לא חייב להיות שופע ומורכב מהמון מנות, לאינטימיות הזו של מספר האורחים המוגבל יש יתרון, אפשר לנחש אילו מאכלים יתאימו להם. כלה גם במוסיקה, ככל שהקבוצה יותר קטנה, יותר הומוגנית, ניתן להתאים את הקו המוסיקלי, את הוייב, האמביאנט, לאירוע.

 

מבחר גדול של אולמות לחתונה קטנה בתל אביב

מגוון גני האירועים ואולמות האירועים בתל אביב הוא גדול. ישנם אולמות המיועדים לחתונות קטנות בלבד, וישנם אולמות אירועים אשר יש בהם אולם קטן לצד האולם הגדול.
לרוב, ההשקעה באירועים הקטנים תואמת את האופי של בעלי האירוע. הקונספט יותר מדויק וקרוב לרעיונות ולחלומות של הזוג המתחתן, שוב, כי יש פחות אנשים להתחשב בהם מבחינת טווח ההגעה. לכן אירועים אלו הינם יותר בעלי אופי, פחות סטנדרטיים.

גומא אירועים
החתונות הקטנות בגומא אירועים עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומייצרים חוויה בלתי נשכחת. כבר בכניסה למקום מרגישים את העוצמה של המרחב האינטימי המחבק ועוטף כל אחד מבאי האירוע. זה ממשיך בעושר הקולינרי, כל מנה טובה מהשניה, ומוגשת בפרזנטציה מעוררת התפעלות והשראה. זה ממשיך בצוות, זה שדואג לכל אחד ואחת, שיהיה להם נעים, מרווח, עם יחס אישי שלא תפגשו בהרבה מקומות. וזה נגמר בחוויה המלאה – עם המוסיקה הנכונה, עם סידור המקום, עם האוכל והכל, בגומא אירועים יודעים להפיק חתונות קטנות במומחיות גדולה מאוד.

Call Now Button
דברו איתנו ב- WhatsApp