אירועים פרטיים – לא מה שהכרתם!

בין אם זה יום הולדת 60 לאב המשפחה, אירוע גיוס של הבת הבכורה, או אירוע אירוסין עבור המשפחה המצומצמת, מגוון האירועים הפרטיים הולך ומשתדרג בשנים האחרונות. פעם היינו מזמינים לאירוע של יום הולדת עגול את המשפחה הקרובה, מקרינים מצגת שקופיות ומספרים כמה מילים על הסבא שכולנו אוהבים.

בשנים האחרונות נושא האירועים הפרטיים עשה קפיצת מדרגה. זמר אורח, קריוקי, עם ארוחה מלאה, דיילות בכניסה אשר מחלקות מרצ'נדייז כמו חולצה עם כיתוב מיוחד או תמונת פרופיל משעשעת על נושא החגיגה. שלא לדבר על הפקת בר מצווה או הפקת אירוע בת מצווה שהפכו למפעל משגשג של שירותים חיצוניים כגון בלוני ענק, מסכי וידאו פזורים על כל מתחם האירוע, כניסות מפוארות עם חצוצרות ונגנים, הגעה של ילד בר המצווה ברכב מפואר, על סוס, או במסוק!

אירועים פרטיים כוללים למעשה את כל סוגי האירועים אשר מתקיימים בחוג המשפחתי ובמעגל החברים והמכרים. בריתות, בר מצווה, חינה, ימי הולדת ואף חתונות, כולם נכנסים תחת הקטגוריה הזו שנקראת אירוע פרטי.

כמה נקודות חשובות למארגני האירוע:

  1. בחירת אולם האירועים לאירוע – על פי פרמטרים רבים כמו מיקום, אופי המקום, נגישות וקולינריה.
  2. קונספט – הרבה משתמשים במילה הזו, קונספט. הכוונה היא לתחושה שנרצה להעביר. אם זה בר מצווה לילד ששרוף על הפועל תל אביב בכדורגל, נקשט את המקום בהתאם, הדיילות בכניסה ילבשו את מדי הקבוצה ועוד.
  3. מצגת – בין אם אנחנו עדיין משתייכים לדור הישן של מצגת שקופיות, או אם זה סרטון מושקע שבו סלבריטאים מברכים, שחקנים מציים וההורים שרים, לכל אירוע כמעט יש אלמנט בידורי.
  4. מחיר – שווה לרגע לעצור את החגיגה ולהסתכל גם על השורה התחתונה – כמה זה עולה לנו התענוג הזה. לטובת ניהול אירוע מוצלח יש להצטייד בטבלת מחירים, עם פירוט ההוצאות, כדי שנבין איפה אנחנו עומדים מבחינת התקציב.
Call Now Button
דברו איתנו ב- WhatsApp